Transparentnost je jako bitan aspekt našeg privrednog društva ALFA – profesionalni upravnik. Za razliku od mnogobrojne konkurencije, naše poslovanje je potpuno dostupno našim klijentima. Sve odluke i zapisnici se “kače” na elektronsku oglasnu tablu. Finansijski izveštaji se redovno dostavljaju, kako bi svakom vlasniku bilo jasno za šta se troši zajednički novac, prikupljen za tekuće i investiciono održavanje.
Posebno želimo da istaknemo da na oglasnu tablu “kačimo” i svako sprovedeno plaćanje izvršeno sa tekućeg računa stambene zajednice, na način da se daje obrazloženje izvršenog plaćanja. Po potrebi i po zahtevima vlasnika posebnih delova zgrade, obrazloženja izvršenog plaćanja dostavljamo i SMS porukama. Potpuno transparentno i jasno se ističe svrha izvršenog plaćanja. Time smo dobili potpunu podršku u našem radu od strane mnogobrojnih klijenata. Nemamo nikakvih nejasnoća oko obavljenih plaćanja sa vaših fondova i takvu poslovnu politiku ćemo primenjivati i dalje, u svakodnevnom obavljanju usluga profesionalnog upravnika.
Takođe, ističemo da u svim zgradama gde smo mi profesionalni upravnici, predlažemo da se iz redova vlasnika na Skupštini stambene zajednice obrazuje Nadzorni odbor (najmanje dva člana i dva zamenika što zavisi od broja stanova), koji zajedno sa predsednikom Skupštine stambene zajednice pomaže profesionalnom upravniku u ostvarivanju njegovih zakonskih i drugih obaveza, a naročito vrši kontrolu poslovanja profesionalnog upravnika. Ova praksa se pokazala vrlo uspešnom, s obzirom da članovi Nadzornog odbora žive u zgradi, zajedno sa svojim komšijama, i koji odmah mogu dati odgovore na većinu pitanja o radu upravnika, odnosno o tekućem i investicionom održavanju zgrade.