Naše poslovanje prati savremeno softversko rešenje koje smo od samog starta našeg poslovanja uveli. Ono obezbeđuje da korisnici naših usluga sve podatke od značaja mogu imati takoreći na svom dlanu. Logovanjem na našu aplikaciju, koja je na tzv. Cloud-u, što znači da joj možete pristupiti sa svakog mesta u bilo koje vreme, samo vam je potrebna internet konekcija putem vašeg mobilnog telefona ili računara, imate mogućnost efikasne komunikacije vlasnika posebnih delova (stanova, poslovnih prostora, garaža i dr.) sa nama – vašim profesionalnim upravnikom. Istog trenutka, svi podaci su pred vama.
Potreban vam je QR kod sa vašeg računa koji ste dobili od upravnika stambene zajednice kako biste napravili nalog putem vašeg aktivnog mejla, kojim ćete se ubuduće logovati. Na kontrolnoj tabli odmah nakon logovanja, možete pratiti bitne informacije: trenutno stanje, trenutno dugovanje, trenutna pretplata ako postoji, razna obaveštenja koja su postavljena na OGLASNU TABLU kao što su: – pravila vlasnika, Odluka stambene zajednice o mesečnim obavezama, iznos izdvajanja za investicioni (rezervni) fond, zapisnik sa poslednje sednice Skupštine stanara i dr.
Podsećamo da QR kod omogućava brzo plaćanje vaših računa, bez prepisivanja čime se eliminišu moguće greške. Jednim klikom se možete logovati ali možete i platiti vaš račun putem vašeg e-bankinga ili m-bankinga.
Aplikacija omogućuje aktivna glasanja između različitih opcija, recimo hoćemo prikupljanje ponuda za krečenje samo ulaza, ili krečenje i ulaza i svih spratova u zgradi, ili recimo organizujemo izjašnjavanje dali želimo da osiguramo zajedničke delove zgrade ili NE, od krađe, poplave, požara, zemljotresa i td. Na ovaj način obezbeđujemo transparentnost i uključivanje svih vlasnika posebnih delova u postupak donošenja odluka.
Takođe, aplikacija omogućuje prijavu tzv. hitnih problema. Postupak je jednostavan – pritisnete dugme “prijavi problem” i unesete detalje u vezi problema koji želite prijaviti. Možete priložiti slike i detaljne opise novo nastale situacije kako bi istu bliže opisali. Nakon prijave, moći ćete pratiti status hitne intervencije – problem aktivan, u procesu rešavanja ili problem zatvoren. Na taj način uvek imate izvornu informaciju, bez potrebe da nekog molite, tražite ili zovete telefonom. Budite sigurni da svaka vaša dojava hitne intervencije mora biti realizovana – prijavljena nadležnim službama u roku od najdalje 48 časova.
Naš softver se pokazao izuzetno korisnim, naročito za naše klijente, koji su često odsutni (van svog stana, van svog prebivališta), ali zato kad god požele, mogu imati pristup njima bitnim informacijama vezanim za svoju zgradu ili svoj stan/poslovni prostor/garažu. Na ovaj način smo jako ubrzali komunikaciju sa našim klijentima. Brzina obaveštavanja, izveštavanja i donošenja odluka je upravo ono najvažnije što nas razlikuje od konkurencije i trajno predstavlja našu prednost. Imamo dnevno ažurne podatke jer se izvodi banaka automatski preuzimaju i knjiže. Tu je i mogućnost komunikacije SMS porukama. Ovaj najrasprostranjeniji način komunikacije kratkim porukama omogućuje brzo prenošenje informacija vezanih za hitna obaveštavanja i informisanja o svemu značajnom za naše mnogobrojne klijente. Aplikacija omogućuje i ažurno vođenje Dnevnika događaja za svaki ulaz/zgradu.