Hitne intervencije

Hitne intervencije zahtevaju događaji koji se ne mogu predvideti,ali se dešavaju periodično u stambenim zajednicama. To su dešavanja kao naprimer:-prestanak rada lifta(zaglavljivanje lifta sa putnicima),pucanje cevi ili ventila vodovodnih instalacija;začepljenje kanalizacije;kvarovi električnih instalacija;odvajanje ili pad fasade,dela krova, oluka, blokada ulaznih vrata, i sl. koja se bez odlaganja izvršavaju,radi zaštite života i zdravlja ljudi, kao i zaštite imovine od oštećenja i uništenja.

Svaki vlasnik posebnog dela zgrade dužan je da odmah po saznanju o potrebi hitnih intervencija,obavesti profesionalnog upravnika.

Softverska aplikacija koju koristimo u radu, omogućuje prijavu tzv. hitnih problema. Postupak je jednostavan.Nakon logovanja putem android telefonom ili računarom-pritisnete dugme“prijavi problem“ i unesete detalje u vezi problema koji želite prijaviti.Možete priložiti slike i detaljne opise novo nastale situacije,kako bi istu bliže opisali.Nakon prijave moći ćete pratiti status hitne intervencije.Na taj način uvek imate izvornu informaciju,bez potrebre da nekog molite ,tražite ili zovete telefonom.Budite sigurni da svaka vaša dojava hitne intervencije,mora biti realizovana-prijavljena nadležnim službama u roku od najdalje 48 časova.

Naše ekipe izlaze na teren u najkraćem mogućem roku i pristupaju sanaciji kvara čim se steknu uslovi.Ukoliko je imovina stambene zajednice osigurana potrebno je sačiniti zapisnik o šteti i zatražiti izlazak na lice mesta,predstavnika osiguravajuće kuće. Profesionalni upravnik pažljivo će pratiti tok sanacije tzv.hitne intervencije,kao i tok naplate štete od osiguravajućeg društva.